28 листопада у читальному залі Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя було гамірно: проходив конкурс «Студентська соціальна реклама – 2023». Мета проведення заходу – сприяння професійній орієнтації студентів, розвиток творчих здібностей та навиків спілкування, а також привертання уваги громадськості до соціально значущих проблем.
Кафедра менеджменту та адміністрування, яка виступила організатором цього заходу, ставила за мету поєднати навчання і творчість для того, щоб студенти могли висловлювати свої думки та ідеї з проблем, які їх хвилюють.
У конкурсі взяли участь шість команд факультету економіки та менеджменту (Кафедра менеджменту та адміністрування, Кафедра управління інноваційною діяльністю та сферою послуг, Кафедра економічної кібернетики, Кафедра інформаційної діяльності та соціальних наук, Кафедра Промислового Маркетингу, Кафедра психології), а також команди коледжів ТНТУ: Гусятинський коледж ТНТУ, ВСП “Тернопільський фаховий коледж ТНТУ ім. І.Пулюя”, ВСП “Зборівський фаховий коледж ТНТУ імені Івана Пулюя”. Учасники конкурсу презентували цікаві відеоролики на соціальну тематику, яскраві презентації та ділилися своїми думками з громадськістю.
У журі конкурсу були запрошені представники органів влади та місцевого самоврядування (Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області, Віталій ТОЛУБ’ЯК; Тернопільська міська рада, Василь Стандрет, Ігор Любінський; Байковецька об’єднана громада, Василь Телеп), громадських та освітніх організацій-партнерів ТНТУ (Громадська організація “Десантно – козацький рій”, Володимир Мосейко; Дія.Бізнес І Тернопіль, Наталія ГАНДЗ; Гімназія “Гармонія”, Наталія Шендирук).
Кожна із команд відчула і спонсорську підтримку від бізнес-структур м. Тернополя та області (Тернопіль-ПрестижБуд, ZAVADSKI, Vodaland Ukraine, DELTA FOOD, Frizor Barbershop, Rework-Space, Raiffeisen Bank – Aval, Ласунка, Agro-Idea, Вуличне Радіо), усі учасники отримали цінні призи і подарунки за призові місця й окремі номінації.
Творчо і креативно підійшли учасники та наставники команд до створення соціальної реклами і результат був справді вагомим! Переможцем конкурсу стала команда “Пташки бізнесу” із Гусятинського коледжу ТНТУ. Щиро сподіваємось, що такі заходи й надалі єднатимуть студентську молодь у стінах Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя для створення громадських проєктів і вирішення важливих соціальних проблем.