Кафедра менеджменту та адміністрування

Розширене засідання кафедри менеджменту та адміністрування

На розширеному засіданні кафедри менеджменту та адміністрування 10 січня 2023 року проводилося обговорення:

  • результатів проведеного опитування здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, що навчаються за освітньо-науковою програмою “Менеджмент” щодо рівня їх задоволеності якістю даної освітньої програми та освітнього процесу в ТНТУ;
  • результатів проведеного опитування науково-педагогічних працівників, що безпосередньо відповідають за наукову та освітню складові освітньо-наукової програми «Менеджмент», а також викладають на цій програмі щодо рівня їх задоволеності якістю даної освітньої програми та освітнього процесу в ТНТУ;

Аналітичні звіти за результатами опитування можна переглянути тут:

ЗВІТ за результатами проведеного опитування науково-педагогічних працівників ТНТУ ім. Івана Пулюя, що безпосередньо відповідають за наукову та освітню складові освітньо-наукової програми «Менеджмент» третього рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування», а також викладають на цій програмі

https://docs.tntu.edu.ua/base/document?id=751

ЗВІТ за результатами проведеного опитування здобувачів третього рівня вищої освіти, що навчаються за освітньо – науковою програмою «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 073 «Менеджмент» щодо рівня їх задоволеності якістю даної освітньо-наукової програми та освітнього процесу в ТНТУ

https://docs.tntu.edu.ua/base/document?id=752

Окрім присутніх науково-педагогічних працівників кафедри менеджменту та адміністрування на засідання було запрошено керівників аспірантів та викладачів групи забезпечення, представника здобувачів освіти третього (освітньо-наукового) рівня.

Основні рішення, які було винесено:

  1. Науково-педагогічним працівникам, що безпосередньо відповідають за зміст освітньо-наукової програми, а також викладають на цій програмі забезпечити постійний моніторинг та актуалізацію навчальних курсів в системі дистанційного навчання Atutor, практичні та лабораторні роботи проводити в режимі відеоконференцій.
  2. Активніше залучати здобувачів вищої освіти за даною ОНП до участі у програмах міжнародної академічної мобільності.
  3. Більш активно залучати здобувачів вищої освіти за даною ОНП до різних видів науково-дослідницької діяльності.
  4. Рекомендувати відділу аспірантури, докторантури і атестації наукових кадрів запровадити дистанційний курс, в якому здійснювати проведення вебінарів, розміщення інформаційних ресурсів для здобувачів освіти за даною ОНП з метою надання актуальної інформації та рекомендацій щодо організування освітньо-наукового процесу підготовки здобувачів третього рівня.
  5. Систематично проводити моніторинг серед здобувачів вищої освіти щодо задоволеності освітньо-науковою програмою та якістю навчальних дисциплін. Виявляти слабкі чи проблемні сторони з метою своєчасного реагування.
  6. Здійснювати постійний моніторинг актуальної інформації щодо можливостей міжнародного стажування та активізувати залучення НПП до участі у програмах академічної мобільності (міжнародні стажування, участь у програмах Erasmus+, виконання міжнародних освітніх або наукових проєктів).
  7. Активізувати співробітництво із роботодавцями, а також роботу НПП щодо поглиблення співпраці та залучення фахівців-практиків до проведення лекційних та практичних занять.
  8. Підтримати практику відеозапису власних занять як інструменту підвищення якості навчання студентів.

Усі рішення задокументовано у відповідному протоколі засідання кафедри менеджменту та адміністрування.

Протокол №8 від 10.01.2023.

http://surl.li/ejsyb

Окремі аспекти обговорення гарант присвятила можливостям реалізації неформальної освіти в рамках освітньо-наукової програми, а також питанням академічної мобільності та академічної доброчесності. Зокрема вона ознайомила аспірантів із відповідними нормативними положеннями на рівні Університету, які регулюють ці види активностей, розповіла про перспективи впровадження їх у процесі навчання на даній освітньо-науковій програмі.