У травні 2017 року студенти третього курсу кафедри менеджменту у виробничій сфері відвідали ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (ТМ «Молокія») під керівництвом професора Гевка І.Б. та доцента кафедри Зяйлик М. Ф.
Зустріли студентів працівники відділу маркетингу дуже привітно, перед тим як ознайомитись з діяльністю підприємства, була проведена дегустація молочної продукції ТМ «Молокія». Потім студенти ознайомилися із виробничим процесом та новим, автоматизованим обладнанням. Також мали змогу спостерігати за процесом розливу продукції, її пакуванням та маркуванням. ТМ “Молокія” входить до топ-10 виробників цільномолочної продукції України, топ-5 виробників молока та є №1 у Західній Україні.
Студенти та викладачі залишились задоволені екскурсією, отримавши багато нових вражень. Також, з курсів «Галузевий маркетинг» та «Операційний менеджмент», студенти отримали індивідуальні завдання, основною метою яких є отримання практичних навиків, здійснення аналізу системи маркетингу та операційного менеджменту на ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (ТМ «Молокія»).